skip to Main Content

مبل راحتی ارزان

5/5 - (6 امتیاز)

برای داشتن مبل راحتی ارزان چه باید کنیم؟
چرا باید مبل ارزان داشته باشیم
این مقاله را حتماً بخوانید

امروزه با افزایش قیمت‌ها و تورم در کشور کم شدن توان خرید مشتریان بسیاری از مشتریان به دنبال خرید راحتی ارزان هستند.
فشار تورم و اقتصاد بگونه ای مردم کشور را در فشار و تنگنا قرار داده است که اکثر مردم توان خرید مبلمان را ندارد. و یا به دنبال خرید مبل راحتی ارزان هستند.

مبل راحتی چستر انگلیسی
مبل راحتی چستر انگلیسی

 

باید در نظر داشته باشید در این تورم کشور چه چیز باعث ارزان شدن مبل راحتی می شود؟!!!!؟؟

اگر خوب دقت کنید به این مسئله متوجه خواهید شد تنها چیزی که باعث می شود که بتوانیم مبل راحتی ارزان تهیه کنیم کیفیت پایین آن می باشد!! و همچنین سودجویی برخی افراد می باشد که بدود تخصص وارد عرصه تولیدات می شوند.

بسیاری از تولیدکنندگان سوء استفاده گر در عرصه تولید مبلمان به دنبال درآمد و سود بیشتر هستند.
افرادی در این حوزه هستند که از آب گل آلود ماهی میگیرند.
بهترین موقعیت برای سود بیشتر و سو استفاده , همین تورم تولید شده در سالهای اخیر میباشد.
این سودجویان در این تورم از اجناسی برای تولید مبل راحتی و مبل کلاسیک استفاده می کنند که هیچ ارزشی ندارد برای تولید مبلمان. در این مبلمان از چوب و اسفنج بی کیفیت استفاده میشود. حتی دیده شده خورده آشغال و هر چیزی که گیرشان می آید در مبل میریزند تا از اسفنج کمتری استفاده کنند.

 

بیشتر بدانید..

تفاوت خرید مبل راحتی از تولید و نمایشکاه

 

در بسیاری از بازارهای مبلمان از جمله بازار مبل نعمت آباد، بازار مبل یافت آباد، بازار مبل چهاردانگه،دیده شده که مدل های جدید مبلمان را با کم ترین کیفیت ممکن تولید کرده و روانه بازار می‌کنند..!
و مشتریان هم غافل از اینکه بدانند زیر پارچه چه چیز کار شده است برق ظاهر زیبای مبل آنها را ترغیب میکند برای خرید مبلمان ارزان قیمت.

بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی خریدار مبل, متوجه ایراد هایی در مبل می‌شود و به مرور ایراد هایی در مبل راحتی ارزان, خود را نمایان میکند!!

مبلمان قرن ۲۱

شما خریداران گرامی سهم بزرگی در جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو در صنعت تولید مبلمان دارید. لطفاً با شناسایی افراد سودجو و اطلاع رسانی به دیگران مانع از بین رفتن صنعت مبلمان کشور شوید.

 

همیشه باید این را در نظر داشته باشید هیچ ارزانی بی دلیل و هیچ گرانی بی حکمت نیست.

برای اینکه مبل با کیفیت تهیه کنید مبلی که شامل گارانتی واقعی باشد میتوانید به قسمت محصولات مبلمان قرن ۲۱ مراجعه نمایید و بعد از انتخاب مدل سفارش خود را به صورت حضوری و یا غیر حضوری ثبت کنیم.
مبلمان قرن ۲۱ با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی این تعهد را به مشتریان خود می دهد تمامی تولیدات دارای کیفیت استاندارد می باشد.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top