skip to Main Content

تفاوت خرید مبل راحتی از تولیدی و نمایشگاه

5/5 - (5 امتیاز)

زمانی که قصد دارید مبلمانتان را عوض کنید و یا برای خرید جهیزیه دخترتان به دنبال خرید مبلمان زیبا می باشید همیشه یافتن فروشنده ای که بتوان جنسی باکیفیت را با قیمتی مناسب از او دریافت کرد مهم می شود. فروشگاه ها و نمایشگاه های مبلمان زیادی  وجود دارند که کار فروش مبلمان و سرویس های چوب را انجام می دهند و قیمت هر فروشنده ممکن است با دیگری متمایز باشد. اما سوالی که اینجا پیش می آید این است که  تفاوت خرید مبل راحتی از تولیدی و نمایشگاه  چیست و برای خرید به صرفه و مناسب کدام فروشنده را انتخاب کنیم؟  اگر شما هم به دنبال خرید مبلمان راحتی هستید حتما ادامه این متن را دنبال کنید تا بتوانید خریدی راحت و به صرفه را انجام دهید.

تفاوت خرید مبل راحتی از تولیدی و نمایشگاهتفاوت خرید مبل راحتی از تولیدی و نمایشگاه در چیست؟

همیشه خرید از تولید کننده برای مصرف کننده بهتر و ارزان تر می باشد. هر جنسی را شما اگر بتوانید مستقیم از تولید کننده آن تهیه کنید مطمئنا برایتان بسیار ارزان تر تمام خواهد شد. این موضوع برای اجناسی که قیمت بالایی دارند بیشتر اهمیت پیدا می کند. از جمله مزایایی که شامل تفاوت خرید مبل راحتی از تولیدی و نمایشگاه می شود عبارتند از :

  • قیمت:

اولین و شاید بیشترین شاخصه تفاوت خرید مبل راحتی از تولیدی و نمایشگاه قیمت آن است. به طور حتم شما زمانی که دست واسطه ها را کم کنید همیشه می توانید کالای مد نظرتان را با قیمت مناسب تری تهیه نمایید. این موضوع برای تهیه مبلمان و سرویس چوب بسیار به چشم می آید و تفاوت چشمگیری را در قیمت ها مشاهده خواهید نمود.

  • کیفیت:

دومین موردی که در خصوص تفاوت خرید مبل راحتی از تولیدی و نمایشگاه می توان بیان نمود موضوع کیفیت کار است. شما زمانی که از یک تولیدی مبلمان به صورت مستقیم خرید می کنید می توانید از نزدیک متریالی که برای ساخت مبلمان به کار می رود را ببینید و خیالتان بابت کیفیت کارتان راحت باشد. اما زمانی که از فروشگاه ها و یا نمایشگاه ها مبلمان تان را خرید می کنید، فقط ظاهر کار را می بینید و از کیفیت قطعات داخلی آن بی خبر هستید. برعکس این موضوع وقتی از خود تولیدی به صورت مستقیم خریدتان را انجام دهید، می توانید تمامی وسایلی که برای ساخت مبلتان به کار می رود، اعم از چوب، پارچه مبلی ، یراقات، وسایل جانبی و تزئینی و…. را از نزدیک ببینید.

  • زمان تحویل مبل:

یکی از مواردی که زمان خرید خیلی خریداران را آزار می دهد زمان تحویل کالای خریداری شده شان می باشد. زمانی که شما از نمایشگاه ها و مراکز خرید مبل تهیه کنید اصولا فروشندگان سفارشات را به صورت چند تایی به تولید کنندگان سفارش می دهند. به همین جهت ممکن است زمان تحویل کارتان به تعویق بیفتد. اما با خرید مبل  از تولیدی سفارش شما در اولویت ساخت قرار می گیرد و در کمترین زمان ممکن به شما تحویل داده می شود. این تفاوت خرید مبل راحتی از تولیدی و نمایشگاه برای کسانی که زمان خرید عجله دارند تا مبلشان را زودتر تحویل بگیرند، بسیار کارآمد می باشد.

بیشتر بدانید : راهنمای خرید و انتخاب مبل چستر

تفاوت خرید مبل راحتی از تولیدی و نمایشگاه
مبل راحتی کلاسیک فرانسوی
  • ساخت مطابق میل شما:

شما زمانی که به یک مرکز خرید مراجعه می کنید انتخاب های شما محدود می شود به همان تعداد رنگ و مدلی که در آن نمایشگاه و یا فروشگاه موجود است. اما با خرید از یک تولید کننده معتبر و کاربلد می توانید از مدل های متفاوتی که در کارگاه های تولیدی موجود است انتخاب کنید و با توجه به رنگی که مد نظرتان است سفارش دهید تا مطابق میلتان ساخته شود.

  • ضمانت خرید:

زمانی که یک جنسی را خریداری می کنید اگر محصول دارای ضمانت پس از فروش باشد خیالتان بابت خریدتان راحت می شود. یکی از مهمترین موارد تفاوت خرید مبل راحتی از تولیدی و نمایشگاه را که برای خریداران بسیار اهمیت دارد همین موضوع می توان بیان کرد. اگر از نمایشگاه مبلتان را بخرید پس از اتمام نمایشگاه دیگر دسترسی مستقیمی به فروشنده ندارید و گاهی افرادی که در نمایشگاه ها غرفه دارند اصلا فروشگاه ثابتی برای فروش ندارند. یا اگر از فروشنده بخواهید مشکل مبلتان را رفع کند، هماهنگی بین فروشنده و تولید کننده ممکن است زمانبر باشد. اما زمانی که بطور مستقیم از تولید کننده خرید کنید، به دلیل کیفیت بالای کار، تمامی محصولات با ضمانت پس از فروش به شما تحویل داده می شود و شما می توانید برای رفع هرگونه مشکل احتمالی به راحتی با تولید کننده اصلی در ارتباط باشید.

بیشتر بدانید  :‌مبل استیل بخریم یا مبل راحتی؟ کدام یک بهتر است؟

تفاوت خرید مبل راحتی از تولیدی و نمایشگاه

 

مبلمان قرن 21 با بهره گیری از  مواد اولیه و چوب با کیفیت و جدید ترین ابزار و فن روز  مصنوعات چوبی را تولید میکند و از همین رو تمامی تولیدات دارای 2 سال ضمانت کیفی می باشد.

 

 

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top