skip to Main Content

مبل تختخواب شو برای خانه های کوچک

5/5 - (1 امتیاز)

ایده مبل تختخواب شو برای خانه های کوچک در واقع با گسترش زندگی آپارتمان نشینی و همچنین کاهش متراژ منازل مطرح شد.

اگرچه این نوع مبلمان تنها مختص منازل کوچک نیست اما استفاده حداکثری از تمامی فضاها یک اصل اساسی در طراحی دکوراسیون است که بایستی در هنگام انتخاب مبلمان و سایر ملزومات چوبی مورد توجه قرار بگیرد.

مبلمان تختخوابشو نیز همانند مبل راحتی دارای مدل های مختلف است که بایستی قبل از خرید به نکات ریزی توجه کنید. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید: مبل استیل بخریم یا مبل راحتی؟ کدام یک بهتر است؟

مبلمان تختخواب شو همانطور که از اسم آن پیداست کاربرد دو منظوره دارد. یعنی هم به عنوان مبل راحتی و هم به عنوان تخت خواب قابل استفاده است.

ویژگی های مبل تختخواب شو برای خانه های کوچک

مبل تختخواب شو برای اتاق نشیمن

مبلمان تختخواب شو همانطور که از اسم آن پیداست کاربرد دو منظوره دارد. یعنی هم به عنوان مبل راحتی و هم به عنوان تخت خواب قابل استفاده است.

نشیمن این نوع مبلمان به گونه ای طراحی شده است که با استفاده از جک و اهرم هایی می توان ساختار آن را باز کرده و به این ترتیب تبدیل به یک تخت خواب شود.

از ست کامل مبلمان تختخوابشو می توانید در سالن نشیمن استفاده کنید. در این صورت برای استراحت پس از پایان یک روز کاری مبلمان را باز کرده و یا برای تماشای تلویزیون مقابل آن دراز بکشید.

امروزه اتاق خواب های آپارتمان‌ها متراژ بسیار کمی دارند. بنابراین می توانید یک کاناپه تختخوابشو را در اتاق خواب خود قرار دهید و در زمان هایی که نیاز به تخت خواب ندارید آن را به حالت مبلمان برگردانید تا فضای آزاد بیشتری را برای شما فراهم کند.

همچنین شما می توانید یک مبل تک نفره تختخواب شو را در اتاق میهمان قرار دهید تا بتوان از آن به عنوان تختخواب نیز استفاده کرد.

نکات مهم در انتخاب مبل تختخواب شو

استحکام کلاف تختخواب شو

برخی از افراد تصور می‌کنند به دلیل باز و بسته شدن های مکرر ممکن است این نوع مبلمان خیلی زود دچار خرابی و فرسایش شود.

مبل تختخوابشو بر اساس کیفیت متریال مصرفی می تواند تمام ویژگی های یک مبل راحتی را داشته باشد. لذا از لحاظ دوام و استحکام تفاوتی با سایر انواع مبلمان نخواهد داشت.

با این حال در هنگام خرید مبلمان حتماً به جنس کلاف مصرفی در ساخت آن دقت کنید تا مبلمان شما به تعمیرات زودهنگام نیاز پیدا نکند.

بهترین جنس کلاف فلزی است که در این صورت مبلمان از استحکام و طول عمر بالایی برخوردار خواهد بود.

همچنین دقت کنید که مبلمان در هنگام باز و بسته شدن صدا ندهد و کلیه اجزای متحرک مبلمان خیلی روان و بدون هیچ‌ سایشی باز شوند.

انواع مبل تختخواب شو برای خانه های کوچک

  1. دسته دار
  2. بدون دسته
  3. طرح ال

1. دسته دار

مبل تختخواب شو

مبلمان تختخوابشو در انواع دسته دار نیز طراحی می شوند که در این صورت ظاهر رسمی تری دارند و می‌توان از آنها در اتاق نشیمن نیز استفاده کرد.

با این حال باید به یک نکته توجه کنید که این مدل طراحی به دلیل داشتن دسته فضای بیشتری را اشغال می کند. بنابراین تناسب ابعاد آنها با فضای سالن شما اهمیت دارد.

اما از طرفی دسته آن نقش محافظت کننده در هنگام خواب را دارد که شاید گزینه مناسبی برای کودکان باشد.

2. بدون دسته

مبل تخت خواب شو بدون دسته

این نوع از مبلمان تختخوابشو به دلیل آنکه فاقد دسته هستند هم فضای کمتری را اشغال می کنند و هم باز و بسته شدن آنها راحت‌تر انجام می‌شود.

این گزینه به خصوص برای اتاق خواب ها بسیار مناسب است و می توانید از آن به عنوان تخت خواب میهمان نیز استفاده کنید.

امروزه مبلمان تختخواب شو به صورت کاناپه های سه نفره، مبل تک نفره، ست 7 نفره و یا حتی بیشتر نیز طراحی می شوند.

3. طرح ال

مبل تختخواب شو طرح ال

مبلمان تختخوابشو طرح ال در واقع هدف بیشتری از مبل راحتی و تختخواب را برای شما فراهم می می کنند. به دلیل آنکه یک دست مبلمان کامل را به شما ارائه می دهد.

ضمن آنکه به دلیل قرارگیری در زوایا و کنج سالن نهایت استفاده از فضا را خواهد داشت.

بنابراین شما می توانید از آن هم برای تخت خواب میهمان و هم مبل راحتی خود در زمان‌های تماشای تلویزیون و دورهمی های خانوادگی استفاده کنید.

البته توجه داشته باشید که مبلمان تختخواب شو طرح ال صرفاً برای دکوراسیون های مدرن و امروزی مناسب است.

بیشتر بدانید: مزایا و معایب مبل ال و راحتی

بهترین تولید کننده مبل تخت خواب شو در تهران

امروزه مبلمان تختخواب شو به صورت کاناپه های سه نفره، مبل تک نفره، ست 7 نفره و یا حتی بیشتر نیز طراحی می شوند.

در این صورت دست شما برای انتخاب این نوع از مبلمان کاملا باز است.

البته در هنگام انتخاب بایستی علاوه بر سلیقه خود، دکوراسیون منزل، متراژ سالن یا اتاق خواب و همچنین بودجه خود را مد نظر داشته باشید.

گروه مبلمان سازی قرن ۲۱ مدل های متنوعی از مبلمان تختخوابشو را با بهترین مواد اولیه تولید و با قیمت های شرکتی به مشتریان عرضه می دارد.

شما می‌توانید رویه مبلمان را مطابق با پارچه های درخواستی خود سفارش دهید. سفارش شما در کوتاهترین زمان ممکن با بسته بندی ایمن برای شما ارسال می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه سفارش می توانید با شماره های درج شده در وب سایت تماس حاصل فرمایید.

مدل های مبلمان تختخواب شو را نیز می توانید در وب سایت این فروشگاه مشاهده کنید.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top