skip to Main Content

روش محاسبه اینکه چند دست مبل نیاز دارید؟

4/5 - (1 امتیاز)

تفكيك و مشخص كردن فضاهاي مختلف منزل، قدم اول جهت انتخاب تعداد مبل راحتي يا استيل مي باشد. در واقع محيط خانه شامل مكاني براي ميز ناهارخوري، حال، مكان مخصوص تماشاي فيلم و… مي گردد. در این مطلب نکاتی درباره اینکه بدانید روش محاسبه اینکه چند دست مبل نیاز دارید؟ را خواهیم آموخت.

پیش از هر اقدامی برای خرید مبلمان باید ابتدا ابعاد فضا و تعداد دست مبلمانی را که می‌خواهید خریداری کنید، مشخص کنید. آیا به دنبال صندلی دسته دار هستید یا نیمکت و مبلمان راحتی یا استیل می‌خواهید؟ فراموش نکنید که فضایی را هم باید برای میز جلو مبلی و میزهای عسلی در نظر بگیرید. سپس با توجه به ابعاد فضا انتخاب مبلمان را انجام دهید.

جنس رویه مبل چستر

بر روی یک کاغذ محاسبه کنید

بهتر است ابعاد اتاق نشیمن خانه خود را در نظر گرفته و قبل از انتخاب مبل، طرح آن را روی یک ورق کاغذ ترسیم کنید. سپس می‌توانید با در نظر گرفتن محل رفت و آمد، نحوه چیدمان مبل را بکشید. این ایده کمک می‌کند تا اتاق نشیمن خود را بهتر تجسم کنید و بر اساس ابعاد فضا و محل رفت و آمد مبل خود را انتخاب کنید.

برای خرید مبل متناسب با کیفیت لوازمی که در اتاق نشیمن دارید، عمل کنید. بهتر است به دنبال یک دست مبل با کیفیت باشید. برای انتخاب مبل نشیمن نباید تنها به ظاهر و زیبایی اکتفا کرد، جنس با دوام گزینه اول توجه شما را باید در بر بگیرد. با این حال جنس با کیفیت معمولا گرانتر است و هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت اما عمر مفید آن قطعا بیشتر خواهد بود.

اندازه های ایده آل مبلمان اتاق نشیمن چیست؟

دانستن ابعاد استاندارد مبلمان ها به شما این امکان را می دهد که فضاهای زندگی خود را بهتر تزئین کنید. در حالی که مبل L که در یک اتاق نشیمن کوچک قرار می دهید ، اتاق نشیمن شما را تاریک و باریک نشان می دهد ، یک کاناپه کوچک در یک اتاق نشیمن بزرگ احساس فضا و ناکارآمدی می دهد.

همیشه باید ابعاد را به خوبی بشناسید تا از بروز مشکلات دکوراسیون جلوگیری کنید. این اطلاعات که برای یک دکوراسیون خوب و منطقه حرکت راحت الزامی است ، تضمین می کند که در عین افزایش کارایی اتاق نشیمن ، ظرافت را به خطر نیندازید. بیایید نگاهی به ابعاد ایده آل مبلمان اتاق نشیمن بیاندازیم.

چیدمان مبل راحتی هفت نفره

محاسبه تعداد نفرات مبلمان

تعداد نفرات مبلمان راحتی بصورت استاندارد شامل هفت نفر نشیمن بوده که این هفت نفر نشیمن شامل یک کاناپه 3 نفره و یک کاناپه 2 نفره و دو عدد مبل تکی بوده است . مبلمان استیل نیز به همین ترتیب البته با کمی تفاوت محاسبه می گردد که در جدول های پایین مشاهده خواهید کرد. چنانچه تعداد مبل های شما از حالت استاندارد بیشتر یا کمتر هست می توانین طبق فرمول هزینه را با توجه به مبلغی که برای تعمیر هر واحد همکاران ما به اطلاع شما می رسانند محاسبه کنین. بنابراین تعمیر هر یک واحد هزینه ی مشخصی دارد که در تعداد واحدهای مبلمان شما ضرب خواهد شد:

محاسبه واحدهای مبل راحتی 
مبل تکی مبل تکی کاناپه دونفره کاناپه سه نفره ست 7 نفره
1 واحد 1 واحد 1.5 واحد 2 واحد 5.5 واحد

 

محاسبه واحدهای مبل استیل 
مبل تکی مبل تکی میزبان میزبان مبل سه نفره ست 7 نفره
1 واحد 1 واحد 0.5 واحد 0.5 واحد 2 واحد  5 واحد
  • هر صندلی میز نهارخوری استیل نیز 0.5 واحد محاسبه می شود به عبارت دیگر هر دو صندلی 1 واحد محاسبه می شود.

گروه مبلمان سازی قرن ۲۱ این اطمینان را به شما می دهد که از مرغوب ترین جنس پارچه برای رویه انواع مبلمان خود استفاده می‌ کند.

علاوه بر گارانتی کیفیت، امکان سفارش رویه مبل در طرح ها و رنگ های دلخواه مشتریان وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت ها می توانید از طریق شماره های درج شده در وبسایت با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top