skip to Main Content

مبل استيل بخرم يا راحتی؟

5/5 - (1 امتیاز)

يكي از سوالات مهم خريداران اثاث خانه اين است كه مبل استيل بخرم يا مبل راحتي؟ ظاهري چشم نواز و زيبا از ويژگي هاي مبل استيل است. نوع استيل با جلاي خود در خانه به ما مي گويد كه زندگي در جريان است. در مبلمان استيل علاوه بر طرح هايي گيرا، پارچه جذاب و درخشان به چشم مي خورد. همين به ما مي فهماند كه چقدر اين نوع از مبلمان منحصربفرد است. در مقابل آن مبل هاي راحتي را داريم كه مانند اسمش، آرميدگي و رفاه را براي ما به ارمغان مي آورد.

 

البته در نظر داشته باشيد كه توجه كردن به سليقه و هارموني رنگ ها در خانه نيز مهم است. چرا كه باعث مي شود مبلي متناسب را انتخاب نماييد. همچنين براي مدت طولاني به تغيير دكور منزلتان احتياج نخواهيد داشت. قبل از خريد مبل يا پاسخ به سوال مبل استيل بخرم يا راحتي؟ بهتر است نكات كليدي را فراموش نكنيم. در ادامه برخي از اين نكات براي شما ذكر شده است:

  • حتما در هنگام خريد مبل راحتي يا استيل به ابعاد خانه نيز توجه نماييد. چرا كه براي چينش زيبا به فضاي كافي نياز خواهيد داشت.
  • دومين نكته كليدي اين است كه يادتان نرود نوع چيدن مبلمان در زيبايي آن تاثير بسيار دارد.
  • نوع استيل مبل بيشتر براي خانه هاي كلاسيك مناسب است. از اين رو اگر سبك منزلتان كلاسيك نيست، خريد مبل راحتي ساده گزينه خوبي است.

فضا منزل شما برای مبل راحتی مناسب است یا مبل استیل؟

چقدر جا دارید؟

ابعاد نشیمنتان چقدر است؟

چند دست مبل نیاز دارید؟

تعریف و تفکیک فضایی منزلتان به چه صورت است؟

بله! باید به تمام سوالات بالا جواب بدهید. خرید مبلمان ، علی الخصوص امروزه کاری بسیار هزینه بر و پر خرج است ، پس باید زمان کافی برای بررسی و تحقیق صرف کنید تا به نتیجه ی مطلوب برسید.

چند دست مبل نیاز دارید؟ تعریف و تفکیک فضایی منزلتان به چه صورت است؟

مبل مکانیزمی مدل جگواربرای مشخص کردن تعداد ست مبلمان خود باید اول فضاهایی که برای خانه نیاز دارید مشخص نمایید، فضاهایی که می توانند در خانه تعریف شوند عبارتند از : فضاهای ناهار خوری، فضای نشیمن، تی وی روم، پذیرایی و … البته یک سری فضاهای دنج هم می توان در کنج های پرت خانه تعریف کرد که در قسمت معرفی صندلی اکسنت به معرفی و کارایی بسیار زیاد آنها در دیزاین منزل پرداختیم. حالا برویم سراغ تهیه ی مبلمان برای فضاهای مختلف منزل! مبلمان تی وی روم! که حتما باید راحتی باشد و انتخاب سبک دیگری از مبلمان  برای این قسمت اصلا جایز نیست.

 

 

قيمت

قيمت نيز يكي ديگر از تفاوت هاي مبل استيل با راحتي است. همانگونه كه ذكر شد، چوب عامل اصلي سنگيني مبلمان استيل است. از اين رو قيمت بيشتري هم دارد. البته نوع چوب نيز مهم است كه هر چه مرغوبتر باشد، هزينه بالاتري را خواهد داشت. همچنين تراشكاري براي درآوردن طرح هاي ظريف بهتر است روي چوب مرغوب انجام شود.

قيمت بالاي پارچه استفاده شده در اين نوع از مبل، دليل ديگري در خصوص افزايش قيمت آن است. امكان مشاهده هزينه محصولات مجموعه مبلمان ميلاد در بخش محصولات و در دسته بندي قيمت مبل استيل و قيمت مبل راحتي وجود دارد.

البته وجود رقم بالا براي قيمت مبلمان استيل منطقي است. چرا كه با اين كيفيت، مبلماني با طول عمر دراز خواهيد داشت كه اتفاقا مقرون به صرفه است. فراموش نكنيد كه چشم نوازي و زيبايي خاص همواره آن را در دنياي مد، ترند نگه مي دارد. البته مجددا تاكيد مي كنيم كه در صورت خريد تنها يك دست مبل، انتخاب نوع راحتي بهتر است. چرا كه علاوه بر داشتن كاربردهاي فراوان، آسايش شما را نيز در وهله اول فراهم مي گردد.

مبل استيل بخرم يا راحتی؟
نکات مهم قبل از خرید مبلمان راحتی

گروه مبلمان سازی قرن ۲۱ این اطمینان را به شما می دهد که از مرغوب ترین جنس پارچه برای رویه انواع مبلمان خود استفاده می‌ کند.

علاوه بر گارانتی کیفیت، امکان سفارش رویه مبل در طرح ها و رنگ های دلخواه مشتریان وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت ها می توانید از طریق شماره های درج شده در وبسایت با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

واتساپ مبلمان قرن ۲۱

ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top