skip to Main Content

بازار مبل چهاردانگه

5/5 - (2 امتیاز)

بازار مبل چهاردانگه در خصوص تولید و عرضه ی انواع مبلمان راحتی رتبه ی اول را در شهر تهران و همچنین کل کشور به خود اختصاص داده است.

مبل نیمه استیل مدل اشکی
مبل نیمه استیل مدل اشکی

کسانی که به دنبال یک مرکز، برای خرید انواع مبل راحتی با قیمتی مناسب هستند این بازار گزینه ی مناسبی است.

بازار مبل چهاردانگه همچنین در زمینه ی موارد دیگر مانند مبل راحتی ، مبل های کلاسیک ، سرویس خواب، میز تلویزیون، مبلمان اداری، میز و صندلی ناهارخوری نیز بسیار معروف است. نکته حائز اهمیت این است که در این بازار کیفیت بالا و درجه یک حرف اول را می زنند. اما فراموش نکنید شما میتوانید مستقیم از تولیدکننده خرید کنید.

با خرید مستقیم از فروشنده میتوانید مبل ارزان تر و با کیفیت تری تهیه کنید.

برای خرید مبل های کلاسیک و راحتی درجه یک بازار مبل کمرد و جاجرود در جاده آبعلی هم انتخاب خوبی است اما باز هم قیمت های این بازارها هم بالاتر از قیمت تولیدکننده است .

در ادامه ی این مطلب اطلاعاتی در زمینه ی انواع مدل های مبلمان چهاردانگه، قیمت آن ها، ساعات کار و راه های دسترسی به بازار مبل چهاردانگه ارائه می کنیم. در پایان این پیج نیز نظرات تعدادی از خریداران بازارهای چهاردانگه، یافت آباد و دلاوران را برای شما قرار داده شده که پیشنهاد می شود حتما بخوانید.

پاساژهای معروف بازار چهاردانگه

یکی از معروفترین و قدیمی ترین مراکز فروش مبلمان در چهاردانگه پاساژ مبل امام رضا می باشد. در صورتی که از بزرگراه آیت الله سعیدی وارد چهاردانگه شوید در همان ابتدا این پاساژ به چشم می خورد.

این مجتمع نزدیک بازار جهیزیه و مبل شهرک صنعتی چهاردانگه واقع شده است.

ایستگاه اتوبوس دوازدهم فروردین نیز نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس به این پاساژ می‌باشد.

از نظر تعداد فروشگاه و محصول پاساژ افشین بعد از پاساژ امام رضا و در رتبه ی دوم قرار گرفته است. این پاساژ از نظر موقعیت جغرافیایی در مجاورت مراکزی همچون، پلیس راهنمایی و رانندگی چهاردانگه، پمپ بنزین ۱۰۷ شهدا، جایگاه CNG مطهری و بیمه تامین اجتماعی شعبه ۱۰ واقع شده است.

بازار مبل امام رضا چهار دانگه

ایستگاه مترو چهاردانگه و ایستگاه اتوبوس شهید مطهری نزدیک ترین ایستگاه های مترو و اتوبوس به این مکان هستند که دسترسی به این پاساژ را برای مردم راحت نموده اند.

شرکتهای تولیدی، اکثریت کسب و کارهای فعال در منطقه چهاردانگه را تشکیل می دهند. صنعتگران مهاجری که در دهه ی هشتاد از شهرهای قم، مشهد، اصفهان، شیراز و دیگر شهرهای کشور به شهر تهران مهاجرت کردند تقریبا بیشتر تولیدی های موجود در بازار مبل چهاردانگه را به خود اختصاص داده اند.

بازار مبل چهاردانگه

ساعات کاری بازار چهاردانگه چگونه است؟

پاساژها و مراکز خرید بازار مبل چهاردانگه، در تمامی روزهای هفته به جز جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب باز هستند. در روزهای جمعه نیز ساعت کاری این مرکز از ساعت ۹ تا ۱۴ می باشد.

فروشگاه های شخصی که در خارج از بازار مبل چهاردانگه قرار دارند نیز طبق همین ساعت فعالیت می کنند. بخش های تولیدی مبل این مرکز نیز به طور معمول از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۷ بعد از ظهر مشغول به فعالیت می باشند.

قیمت ها در  چهاردانگه

چهاردانگه، یکی از بزرگ ترین شهرک های صنعتی شهر تهران محسوب می شود. مراکز صنعتی و تولیدی بی شماری در این شهرک مشغول به فعالیت می باشند. همچنین تعداد زیادی شهرک صنعتی در شهرک چهاردانگه واقع شده اند. که شهرک صنعتی چهاردانگه بزرگ ترین آن ها محسوب می شود.

هزاران مرکز تولیدی و صنعتی کوچک و بزرگ در داخل شهرک صنعتی چهاردانگه واقع شده اند. تقریبا گلچینی از بیشتر فعالیت های تولیدی و صنعتی کشور در این منطقه به چشم می خورد.

تولیدکنندگان مبلمان و صنایع چوب بخش اعظم تولیدکنندگان این شهرک را تشکیل می دهند. شهرک چهاردانگه به دلیل نزدیک بودن به تهران همواره مورد توجه کارآفرینان مختلف قرار گرفته است. و همواره کارآفرینان از استقرار کارخانه و کارگاه هایشان در این منطقه استقبال نموده اند.

افزایش روز به روز مواد اولیه مبل در سال 1400 باعث گردیده است که قیمت مبل تغییرات زیادی داشته باشد. مبل های راحتی ۷ نفره با کیفیت مناسب قیمتی بین ۱۲ تا ۳۰ میلیون تومان دارند. مبل های راحتی مدل چستر (لمسه کاری شده) نیز در بازه ی قیمتی ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان قرار گرفته اند. میزهای جلو مبلی نیز قیمتی بین ۵۰۰ تا یک میلیون و دویست هزار تومان داشته و عسلی ۳ تیکه از ۶۰۰ هزار تا یک میلیون تومان دارند.

قیمت مبل های کلاسیک ۷ نفره با کیفیت خوب و طرح های جدید در بازار مبل چهاردانگه بسته به میزان چوب مصرفی و پارچه از ۲۲ میلیون شروع می شود و تا ۴۵ میلیون تومان ادامه می یابد. قیمت میز ناهارخوری ۸ نفره کلاسیک نیز از ۵ میلیون تا ۱۵ میلیون تومان متغیر می باشد.

بازار مبل

در بازار مبل چهاردانگه میز و صندلی غذاخوری اسپرت ۴ نفره نیز بین ۵ تا ۶ میلیون تومان و ۶ نفره نیز بین ۶ تا ۸ میلیون تومان قیمت دارند. سرویس های خواب عروس نیز قیمتی بین ۸ تا ۲۵ میلیون تومان دارند.

فراموش نکنید این روزها همه خریدها اینترنتی شده اند و کمتر کسی برای خرید مسافت های طولانی را طی میکند .

انواع مبل راحتی در فروشگاه اینترنتی مبلمان قرن ۲۱ موجود میباشد ، شما می‌توانید با مراجعه به بخش فروشگاه آنلاین تمامی محصولات را همراه با قیمت و مشخصات آن‌ها مشاهده کنید.

همچین در صورت تمایل میتوانید قبل از سفارش بصورت حضوری از کارگاه تولیدی مبل قرن 21 بازدید کنید.

واتساپ مبلمان قرن ۲۱

ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top