skip to Main Content

خرید مبل راحتی و مبل کلاسیک

5/5 - (1 امتیاز)

با توجه به راهنمای خرید مبل راحتی و مبل کلاسیک می توانید با اطلاعات کامل تر اقدام به خرید مبل نمایید.

همانطور که میدانید مبلمان انواع مختلفی دارد که عبارت است از مبل راحتی,مبل راحتی مدرن,مبل کلاسیک,مبل استیل,مبل نیمه استیل,مبل تختخوابشو..

بهتر است قبل از خرید مبل راحتی و مبل کلاسیک , هدف از خرید خود را مشخص نمایید و در این زمینه بودجه آن نیز مشخص شود تا بتوانید خرید خود را به راحتی انجام دهید.

برای خرید رضایت بخش مبل , راهنمای خرید مبل راحتی و مبل کلاسیک به دقت مطالعه فرمایید.

 

مبل راحتی مدل ملینا
مبل راحتی مدل ملینا

راهنمای خرید مبل راحتی و مبل کلاسیک

در زمان قدیم کمتر خانه ای را مشاهده میکردید که از مبلمان استفاده می کردند و اکثر خانه ها دارای پشتی های قدیمی بودند.

امروزه کمتر خانه ای را میتوان مشاده کرده که مبلمان نداشته باشد.

جذابیت و راحتی مبلمان( کمی هم افزایش توقعات) باعث شده که استفاده از آن روز بروز بیشتر و چشمگیر تر شده .همین امر باعث شده طراحان مبلمان نیز در این عرصه تمام تلاش خود را برای ساخت مدل های جدید مبلمان انجام دهند تا جوابگوی سلیقه های مختلف باشند.همین امر نیز باعث ایجاد رقابت در عرصه مبلمان نیز شده است و تنوع بسیار زیادی را می توان در بازار های مبلمان کشور مشاهده کرد.

همین رقابت نیز باعث شده در بازار های مختلف ,مبل ارزان قیمت نیز به سادگی یافت شود و کسانی که بودجه کمی برای خرید مبل دارند از خرید این محصولات زیبا بی نصیب نباشند.

ویژگی های مبل خوب و با کیفیت:

مبلمان خوب و با کیفیت از چوب های باکیفیت و مرغوب ساخته می شوند.همچنین از اسفنج و پارچه های باکیفیت ساخته می شوند.

یک مبل خوب و با کیفیت باید به گونه ای باشد که از نشست و برخاست روی مبل حس خوب و راحتی به شما دست دهد و هیچ حس بدی نسبت به آن نداشته باشید و تمامی جزئیات زیر پارچه باید یکدست و صاف باشد.

بهتر است برای خرید مبل تنها به ظاهر آن توجه نداشته باشید و توجه به جزئیات مبل و کیفیت اجناس بکار رفته در مبل نیز کمک بسزایی میکند تا از خرید خود رضایت کامل داشته باشید.

مبل تختخوابشو مدل شوکا
مبل تختخوابشو مدل شوکا

ابعاد استاندارد برای مبلمان

زمان خرید مبل باید علاوه بر اینکه به جنس داخل مبل توجه داشته باشید باید به اندازه و ابعاد مبل توجه لازم داشته باشید تا  در زمان حمل و نقل  و نیز برای فضایی که میخواهید در آن مبلمان استفاده کنید به مشکل ابعاد و اندازه بر نخورید.

 

نشیمن مبل

کفی مبل باید بسیار خوش حالت باشد و نه سفت و نه خیلی نرم باشد که در زمان نشست و برخاست اذیت کننده نباشد.

در کفی مبل بهتر است از فوم گرم استفاده نشود.چراکه با گذر زمان خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد.

بهتر است برای کفی مبل از فوم سرد و یا اسفنج های مرغوب استفاده شود.

 

رویه مبلی

رویه مبلی یا همان پارچه مبلی برای مبلمان راحتی باید از جنس مناسب و خوب استفاده شود که در گذر زمان رنگ خود را از دست ندهد و گرم نباشد و گرد و خاک به خودش نگیرد.

 

تست قسمت های مهم مبل

قبل از خرید مبل به دقت به پایه های مبل و قسمت های چوبی آن توجه کنید تا بدون ترک و شکستگی باشد و پایه ها لق نباشد.دارای چوب مرغوب و با کیفیت باشد که همین امر باعث افزایش عمر مبل میشود.

مبل راحتی ال

توجه به فضای مناسب مبلمان

قبل از انتخاب مبلمان بهتر است فضایی که مبل قرار است در آنجا قرار بگیرد را خوب اندازه بزنید تا بعد از خرید مبلمان به مشکل جا بر نخورید.

اگر سالن خانه شما کوچک است از نباید از مبلمانی استفاده کنید که دسته های بزرگی داشته باشد.چراکه فضای زیادی از محیط مورد نظر را اشغال میکنم.

بهتر از برای محیط های کوچک از مبل های با دسته کوچک استفاده شود.

گارانتی مبلمان

زمان خرید مبلمان از فروشنده بخواهید که تولید و یا محصول خود را ضمانت کند.گارانتی مبلمان نیز خود شرایط مخصوص دارد که باید به آن توجه لازم را داشته باشید.

معمولا تولید کنندگان که از کیفیت تولیدات خود اطمینان کامل دارند تمامی محصولات خود را ضمانت میکنند.

ضمانت محصول بیانگر کیفیت خوب و اطمینان خاطر برای مشتریان می باشد.

بهتر است از فروشگاه یا تولید کنندگانی خرید کنید که ضمانت محصولشان واقعی باشد و حدالامکان دارای وب سایت رسمی و ثبت شده باشند.چراکه همین امر باعث اطمینان خاطر بیشتر مشتریان می شود.

گروه تولیدی مبلمان قرن 21 تمامی تولیدات خود را با ضمانت 2 ساله به مشتریان خود تقدیم میکند.

قیمت مبل راحتی

قیمت مبل راحتی و قیمت مبل کلاسیک به متریال و اجناس بکار رفته در مبلمان از جمله جنس چوب,نوع اسفنج,پارچه مبلی و… بستگی دارد.

باید در نظر گرفت که مبل راحتی قیمت کمتری نسبت به مبل کلاسیک یا استیل دارد. دلیل آن بکار رفتن چوب بیشتر در مبل کلاسیک می باشد.

قیمت مبل کلاسیک نیز به مقدار چوب استفاده شده و مقدار منبتی که در آن کار میشود بستگی دارد.

البته بودجه ای که از قبل برای خرید مبل در نظر میگیرید کمک بسزایی به انتخاب سریع تر مبلمان به شما میکند.

 

وب سایت گروه تولیدی “مبلمان قرن 21” این امکان را برای مشتریانی که در جستجوی مبلمان با کیفیت و مقرون بصرفه هستند فراهم کرده است که در بستر وب,آنچه مورد نیاز مشتریان است را در اختیار آنها قرار داده است و در کل خرید مبل راحتی و مبل کلاسیک را آسان کرده است.

وب سایت مبلمان قرن 21 تمامی تصاویر تولیدات خود را همراه با قیمت مبلمان در این بستر به نمایش میگذارد تا مشتریان بدون دغدغه رفت و آمد و در هر مکانی که باشند بتوانند مبل مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهند.

در وب سایت مبلمان قرن 21 می توانید مدل های مبل راحتی جدید ,مبل کلاسیک,مبل راحتی ال و مبل تختخواب شو را مشاهده و به صورت اینترنتی سفارش ثبت کنید.

در ضمن میتوانید به صورت حضوری نیز در گروه تولیدی محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top